makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به بازنشستگان سیستان وبلوچستان

 مدیرکل سازمان بازنشستگی سیستان ‌و بلوچستان گفت: در سال‌جاری به بازنشستگان منطبق با قانون بودجه سال 90، وام‌های قرض‌الحسنه بدون تعهد و ضمانت پرداخت می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان، ایرج البرز در مراسم ضیافت افطاری 400 نفر از بازنشستگان بهزیستی استان اظهار داشت: سازمان بازنشستگی استان در ارتباط با بهبود وضعیت بازنشستگان از نظر مادی و رفاهی در سال‌جاری، گام‌های بلند و مثبتی برداشته و اقدامات ارزنده‌ای از حیث رشد درآمدهای مالی و اقتصادی بازنشستگان به انجام رسیده است.

وی افزود: از مهم‌ترین اقدامات این سازمان در وهله نخست صدور احکام بازنشستگان در سال 90 منطبق با قانون بودجه سال 90 و هماهنگ با نظام هماهنگ پرداخت حق سرانه عصا و عینک به مبلغ 300 هزار ریال به تمامی بازنشستگان در سال‌جاری است.

مدیرکل سازمان بازنشستگی سیستان ‌و بلوچستان تصریح کرد: همچنین بیمه مکمل بازنشستگان و نیز پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه با شرایط آسان بدون هیچ گونه تعهد و ضمانت از سوی سازمان و فرد از مبالغ 5 میلیونی تا 40 میلیون ریالی از دیگر اقدامات این سازمان است.

سرپرست بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این مراسم گفت: هدف از اجرای چنین برنامه‌هایی، ارج نهادن به افرادی است که عمر پر بار خویش را با تلاش و از خودگذشتگی در طی 30 سال صرف خدمات صادقانه به اقشار نیازمند جامعه و معلولان کرده‌اند.

محمدرضا سراوانی بیان کرد: بازنشستگان سرمایه‌های معنوی هر سازمان و اداره‌ای هستند که احترام و ارج نهادن به آنان وظیفه ذاتی مسئولان در ادارات سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی است.

منبع:خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد