makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

احمد شهید مزدوری که با دریافت پول علیه ایران گزارش تهیه کرده

  معاون سابق پارلمانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه احمد شهید مزدور دست نشانده ای است که با پول هایی که گرفته علیه ایران گزارش حقوق بشری تهیه کرده است گفت: این اقدامات تنها حربه ای برای فشار سیاسی به ایران است.

حسن حمیدزاده معاون سابق پارلمانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت وگو با فارس درباره گزارش احمد شهید، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران و تبعیض آنها بین ملت ها، اظهار داشت: آنهایی که جمهوری اسلامی را ناقض حقوق بشر می دانند از بشر و حقوق درک درستی ندارند و در واقع در این دو مفهوم دچار عقب ماندگی هستند.

وی با بیان اینکه ما خودمان گرفتار تروریسم کور هستیم، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین مغز متفکر انقلاب توسط کسانی ترور شد که در حال حاضر زیر چتر حمایت مدافعان حقوق بشر قرار دارند.

حمیدزاده با اشاره به ترورهای دهه 60 و ترور ائمه جمعه در محراب عبادت، یادآور شد: خط ترورها اکنون به دانشمندان هسته ای کشور رسیده است طوری که معاون تأسیسات هسته ای نطنز که تنها 32 سال دارد به دست آنها ترور می شود.

وی تأکید کرد: احمد شهید مزدور دست نشانده ای است که پول گرفته تا درباره حقوق بشر ایران ادعاهایی را مطرح کند؛ مثلاً او مدعی شده چرا ایران از حقوق همجنس بازان حمایت نمی کند در حالی که این امر تنها حربه ای برای فشار سیاسی بر ایران در کنار تحریم اقتصادی، تهدید نظامی و ترور دانشمندان هسته ای است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد